Over ons

Efficiënt – Veilig – Betrouwbaar

Wie zijn wij?

Het EFI team bestaat uit ondernemers en programmeurs met een ruime ervaring in software ontwikkeling en financiële programmaondersteuning.

 

“Onze missie is het beschikbaar stellen van een gebruiksvriendelijk en flexibel financieel facturatie en incassopakket voor elke ondernemer tegen een betaalbare prijs. Software moet gebruiksvriendelijk en gevoelsmatig werken zonder dat je daar veel tijd aan kwijt bent.”

 

Het EFI team heeft ruime kennis en ervaring met systeembeheer, software ontwikkeling, kwaliteitsborging, internetdiensten, financiële administraties met perfect geautomatiseerde digitale facturatie en incasso’s.

 

EFI applicaties worden al jaren succesvol geïmplementeerd bij meer dan 1500 MKB ondernemers. De applicaties worden aangeboden als Software as a Service (SaaS) ook wel bekend als Software on Demand. Deze software oplossing is webbased benaderbaar via alle browsers en wordt aangeboden inclusief hosting, onderhoud, beheer en support.

Efficiency = Winst

✅ Door perfect geautomatiseerde facturatie, incasso en betaalverwerking

✅ Door de geautomatiseerde workflow van het klanten–debiteurenbeheer

✅ Door aanzienlijke kosten en tijd besparingen op facturatie en incasso’s

Veilig en betrouwbaar

Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG / GDPR)

Back-up & archief: Wij voldoen aan de eisen die gesteld zijn door de Belastingdienst.

Wij archiveren facturen en offertes 10 jaar lang.

EFI staat in voor betrouwbaarheid en de online beschikbaarheid.

Veilig en betrouwbaar: EFI is beveiligd volgens de richtlijnen van de PCI-DSS “Data Security Standards” en de ISO/IEC 27002 “Information Security Standards”. De bescherming van gegevens wordt gewaarborgd in de verschillende lagen van het systeem.

De verschillende lagen van beveiliging:

  1. Netwerkbeveiliging: Gegevensuitwisseling tussen de gebruiker en EFI is beveiligd en versleuteld door moderne SSL/TLS encryptie.
  2. Platformbeveiliging: De servers zijn redundant uitgevoerd en beveiligd tegen misbruik van buitenaf. Daarnaast worden er periodiek updates van het besturingssysteem doorgevoerd.
  3. Applicatiebeveiliging: EFI is ontwikkeld in Zend Framework en wordt geregeld beproefd om de kwaliteit te waarborgen.

Betrouwbaarheid en online beschikbaarheid: EFI staat in voor betrouwbaarheid en de online beschikbaarheid. De applicatie is ontwikkeld in Zend Framework en is operationeel op redundant (dubbel) uitgevoerde servers.

De gegenereerde PDF bestanden staan op separate opslag servers, welke eveneens redundant zijn uitgevoerd. Het server platform is geplaatst bij EvoSwitch een gecertificeerd en klimaatneutraal data center in Nederland met het hoogste beveiligingsniveau voor hosting en wordt continue (24/7) gemonitord. Er wordt dagelijks een back-up gemaakt naar een externe locatie.

AVG & Privacy wet

De EFI applicaties voldoen aan de AVG & Privacy wet (Algemene Verordening Gegevensbescherming).

Uw klant heeft altijd inzage in zijn persoonsgegevens via zijn ‘Klantportaal’ waarin alle facturen staan en de klant zelf NAW gegevens kan aanpassen.

 

De klantendata is optimaal streng beveiligd. Het server platform is geplaatst in het ISO/IEC 27002 gecertificeerde datacenter EvoSwitch met het hoogste beveiligingsniveau voor hosting en 10 jaar dataopslag.

 

EFI heeft in het kader van beheer mogelijk toegang tot uw klantgegevens. Indien het noodzakelijk is om hiervoor een ‘verwerkersovereenkomst’ met ons af te sluiten dan kunt u dit per e–mail aangeven via info@efifacturatie.nl onder vermelding van Verwerkersovereenkomst.

Zorgeloos Rijden Pas

Met het Zorgeloos Rijden Pas serviceprogramma ondersteunen wij autobedrijven met een unieke klanten Voordeelpas.

 

Bij de verkoop van occasions inclusief de Zorgeloos Rijden Voordeelpas, ervaren deelnemende autobedrijven een aanmerkelijk betere klantenbinding waardoor jaarlijks hogere werkplaatsinkomsten en aftersales worden gerealiseerd.

 

Met het gespecialiseerde Zorgeloos Rijden softwareprogramma worden maandelijks automatisch Zorgeloos Rijden Passen gefactureerd en bij klanten geïncasseerd.

Abonnementen voor ondernemers

“Hallo slimme ondernemer, een dag zonder abonnement is een verloren dag!”
Voordelen abonnementen verdienmodel:
  • Van uurtje factuurtje naar een vast en stabiel inkomen gaan
  • Een voorspelbaar inkomen als ondernemer zorgt voor gemoedsrust
  • De verhoogde klantenloyaliteit zorgt voor goed renderende vaste klanten
  • Meer klanten en meer omzet maar ook beduidend minder administratie

 

Geautomatiseerde abonnementen & facturen:

EFI Facturatie heeft een abonnementen-aanvraag-optie voor bedrijfswebsites.

Uw klanten vullen eenvoudig en snel de gegevens in voor het gewenste abonnement.

Vervolgens worden deze abonnementen facturen volledig automatisch en op tijd, vanuit het EFI programma, naar de klanten verzonden.

Er komen ´geen handjes meer aan te pas´!

Geen foute invoer meer maar wel enorme tijd- en kostenbesparingen door perfecte automatisering.

 

Betere klantenbinding & betaalgedrag:

Er is al jaren een verschuiving gaande in onze bestedingen. We geven steeds meer geld uit aan abonnementen ten koste van eenmalige uitgaven. Het abonnementenvoordeel voor de klant is ook de prettige kostenspreiding.
Voor bedrijven is het abonnementen businessmodel een prima klantenbinder.

Wij merken dat abonnementen verdienmodellen door steeds meer bedrijven worden omarmd.

EFI gebruikers factureren, incasseren en administreren de abonnementen in eigen huisstijl waardoor men – uit ervaring – een aanmerkelijk betere klantenbinding en goed betaalgedrag ondervindt. Kostbare administratietijd en kosten voor o.a. facturen maken, incasseren en betaalverwerking zijn met het gebruik van EFI Facturatie beduidend lager dan bijvoorbeeld erg dure uitbesteding via incassobedrijven.

 

Kiezen voor het abonnementen verdienmodel is kiezen voor een gegarandeerde terugkerende omzet en altijd goed voor de continuïteit van een onderneming. Om deze reden kiezen bedrijven zoals telecom, internet, kranten en ook vele EFI gebruikers voor het abonnementenmodel.

EFI Facturatie administreert, factureert en incasseert al jaren duizenden abonnementen.

 

Bedrijfsprocessen veranderen vanzelfsprekend bij het invoeren van abonnementen. Een adequaat ingerichte automatisering, voorzien van abonnementen registraties, facturatie, incasso´s, betaalverwerking en actuele rapportages, is gewenst om het abonnementenmodel binnen een onderneming goed te introduceren.

Dit alles zonder hoge softwarekosten en kostbare tijd van medewerkers.

Beginnen met het besparen van tijd en geld? Probeer 1 maand gratis of bel ons op 071 33 12396