Prijzen

Eén totaaloplossing voor het financiële bedrijfsproces
MEEST GEKOZEN
  • E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T

  • 22/pm
    • A u t o m a t i s c h  efficiënt factureren & incasseren
    • A u t o m a t i s c h  debiteurenbeheer & betalingen
    • G r a t i s  gebruikers, uiterst compleet én lage kosten

     

    • – Direct bedrijfsklaar in uw eigen huisstijl en logo
    • – Digitale facturen, abonnementen en incasso
    • – Verstuurt automatisch (periodieke) facturen
    • – Verstuurt automatische Herinneringen met iDeal
    • – Automatische betaalverwerking en boekhouding
    • – Automatische workflow klanten–debiteurenbeheer
    • – Indexatie-knop, inscannen bonnetjes en rekeningen
    • – Alle belastingtarieven, Assurantie en BTW aangifte(n)
    • – Betaalopties: iDeal, Mollie SEPA Incasso, Incassobatch
    • – Urenregistratie & Projecten (met stopwatch, factuur)
    • – Offertes & Contracten (factuur na klantakkoord)
    • – CRM, Boekhouding, Inkomende facturen boeken
    • – Rapportages: Klanten, Omzet, Producten, Diensten
    • – Klantportaal voor facturenoverzicht en klantdata
    • – Koppelingen met KvK, BTW nummers, Postcode check
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: automatische Herinnering en Aanmaning
    • Gratis: programmagebruikers, dataopslag, helpdesk
    • – Uitgaande factuur € 0,12   |   Mollie Incasseert € 0,25
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

  • E F I – F A C T U R A T I E – P R O

  • 38/pm
    • Gelijk aan E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T
    • +  Platform voor maximaal 3 bedrijfsadministraties
    • +  Boekhouding, Engelse teksten & vreemde valuta

     

    • – Platform account voor 3 administraties van 1 eigenaar
    • – Engelse factuurteksten en alle vreemde valuta
    • – CRM, Boekhouding, Bankboek, Balans, Winst & Verlies
    • – Rubrieken, Ouderdomsanalyse, Bankzaken
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: automatische Herinnering en Aanmaning
    • Gratis: programmagebruikers, dataopslag, helpdesk

RECHTSGELDIGE DOCUMENTEN PER EMAIL
  • D I G I T A L E – P O S T – M E T – E S I G N E R E N – E M A I L

  • 8/pm
    • – Documenten rechtsgeldig laten ondertekenen
    • – Onbeperkt aantal documenten, géén beperkingen
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen, géén beperking
    • – Meerdere ondertekenaars zijn mogelijk
    • – Inclusief incassosjabloon voor mandaten
    • – Werkt overal op elk apparaat en zonder installatie
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Herkenbaarheid door uw eigen huisstijl en logo
    • – 1 programmagebruiker | Per extra gebruiker € 5,00
    • – Tarief exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

RECHTSGELDIGE DIGITALE WEBFORMULIEREN
  • E S I G N E R E N – VOOR – W E B F O R M U L I E R E N

  • 7,50/pm
    • – Web (aanvraag)formulieren digitaal laten invullen
    • – Volledig rechtsgeldig onderteken en verifiëren
    • – Facturen en incasso’s volledig geautomatiseerd
    • – Administratie efficiency en enorme tijdsbesparing
    • – De laagste bundelprijzen, géén tellingen of credits
    • – Bundelprijs vanaf € 7,50 excl. BTW per maand
    • – Support en levering van de Api koppeling Esigneren

Bespaar op tijd en kosten

Het EFI Facturatie programma biedt efficiency en flexibiliteit voor het uitvoeren van financiële administraties door perfect geautomatiseerde digitale processen:

 

✅ Digitale facturen, abonnementen en incasso
✅ Automatische periodieke facturen, abonnementen
✅ Automatische betaalverwerking en boekhouding
✅ Automatische workflow klanten–debiteurenbeheer

Eigen huisstijl = Meer klantenbinding

EFI Facturatie gebruikers ervaren de beste klantenbinding door verzending van digitale facturen, abonnementen en offertes in de eigen huisstijl met het logo. De onderneming komt hierdoor regelmatiger onder de aandacht én klantbetalingen worden sneller ontvangen.

 

Met het efficiënte EFI Facturatie programma besparen ondernemers aanmerkelijk op administratietijd en bedrijfskosten. Hierdoor maximale efficiency én lage kosten!

Overstapservice – Conversie

Wij helpen uw bedrijf graag bij de overstap naar het EFI Facturatie programma en zorgen ervoor dat CRM en actuele financiële administratie keurig worden overgezet. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data.

 

Ook uw EFI Facturatie proefversie wordt door ons compleet ingericht met de bedrijfsgegevens, facturen, incasso´s en abonnementen in uw huisstijl met logo.

 

Neem contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen regelen.

Digitalisering van uw post met ESIGNEREN

Een digitale handtekening wordt inmiddels breed geaccepteerd. Nu is online documenten rechtsgeldig laten ondertekenen niet alleen veel efficiënter maar vaak ook verplicht geworden.

Met ESIGNEREN per e–mail worden documenten, aanvraagformulieren en machtigingen door klanten eenvoudig en snel rechtsgeldig ondertekend.

 

ESIGNEREN is het software platform met als doel het gemakkelijk laten ondertekenen van documenten en contracten op een rechtsgeldige wijze volgens richtlijnen van de Europese eIDAS verordening voor geavanceerde elektronische handtekeningen. Start nu met digitaal signeren en sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.

 

De kosten voor ESIGNEREN zijn de laagste in de markt omdat er geen aantallen handtekeningen of credits worden geteld. Het aantal digitale documenten is onbeperkt ongeacht het aantal geplaatste handtekeningen.

ESIGNEREN per e–mail

Met de ESIGNEREN per e–mail applicatie biedt u klanten de mogelijkheid om officiële documenten en machtigingen geheel rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer. Klanten ontvangen een persoonlijke uitnodiging via het ESIGNEREN per e–mail programma. Probeer 30 dagen gratis uw Esigneren programma:  AANMELDEN

 

ESIGNEREN is flexibel opgezet zodat het past in elke organisatie. Upload het Word of PDF bestand en laat het onderteken door één of meerdere ondertekenaars per e-mail.

 

✅ Per e–mail documenten rechtsgeldig laten ondertekenen via mobiele telefoon, tablet of computer

✅ Voor een onbeperkt aantal documenten en handtekeningen

✅ Géén beperkingen of credits e.d.

✅ Nooit meer printen of scannen en géén portokosten

(een postzegel kost € 0,83 en aangetekende post € 8,45)

ESIGNEREN 30 dagen uitproberen?

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen dan is ESIGNEREN een ideale voordelige oplossing. Vul uw bedrijfsgegevens in via AANMELDEN en ontvang een GRATIS proefversie voor 30 dagen rechtsgeldig digitaal laten ondertekenen.

 

Start nu met digitaal signeren en sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.