Prijzen

Eén totaaloplossing voor het financiële bedrijfsproces
MEEST GEKOZEN
  • E F I – F A C T U R A T I E – P A K K E T

  • 20/pm
    • Automatisch factureren en incasseren
    • Automatische betalingsherinneringen
    • Extra programmagebruikers kosteloos

     

    • – Digitaal factureren – incasseren – administreren
    • – Direct bedrijfsklaar in eigen huisstijl met logo
    • – Automatische verwerking van betalingen en incasso’s
    • – Klanten debiteurenbeheer volledig geautomatiseerd
    • – Herinneringsfacturen met opvallende iDeal betaallink
    • – Betaalopties: iDeal, Mollie Incasso, Bank Incassobatch
    • Met modules:
    • – Urenregistratie, Offertes, Abonnementen, Contracten
    • – Na digitaal klant akkoord wordt de factuur gegenereerd
    • Rapportages:
    • – CRM, Boekhouding, Klanten, Omzet, Producten, Diensten
    • – Alle belastingtarieven aanwezig, BTW en Ab–aangifte
    • Inclusief:
    • – Klantportaal met facturen overzicht en klantdata
    • – Koppelingen met KvK, BTW nummers, Postcode check
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – Onbeperkte dataopslag, klantenbeheer, offertes
    • – Extra programmagebruikers en Helpdesk
    • – Betalen naar gebruik: uitgaande e-factuur € 0,10
    • – Factuur en Abonnement laten incasseren: € 0,25
    • – Tarieven exclusief BTW
    • Optioneel:
    • – Esigneren voor rechtsgeldige documenten per e-mail

  • E F I – F A C T U R A T I E – P R O

  • 35/pm
    • Gelijk aan het  E F I – F A C T U R A T I E  pakket
    • Platform voor meer administraties
    • Plus extra uitbreidingen

     

    • – Platform account voor meer bedrijfsadministraties
    • – CRM, Boekhouding, Bankboek, Balans, Winst & Verlies
    • – Rubrieken, Ouderdomsanalyse, Bankzaken
    • – Engelse teksten voor factuur, herinnering en offertes
    • – Vreemde valuta mogelijkheid voor facturen en offertes
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – Kosteloos: extra programmagebruikers, data, Helpdesk
    • Optioneel:
    • – Esigneren voor rechtsgeldige documenten per e-mail

Bedrijfskosten reduceren

Met gebruik van het efficiënte EFI programma besparen bedrijven jaarlijks tot 70% aan facturatie-, incasso- en administratiekosten.

 

Bedrijfsfacturen en incasso’s geheel in uw eigen huisstijl geven een bewezen betere klantenbinding. Hierdoor komt uw bedrijf regelmatiger onder de aandacht bij uw klanten.

Overstapservice

Wij helpen uw bedrijf graag bij de overstap naar het EFI programma en zorgen ervoor dat uw financiële administratie, abonnementen, facturen en incasso’s keurig worden overgezet. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data.

 

Ook uw EFI proefversie wordt door ons ingericht met de bedrijfsgegevens, facturen, incasso´s en abonnementen in uw huisstijl met logo.

Neem contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen regelen.

Esigneren per e-mail

Met EFI Esigneren biedt u uw klanten per e-mail de mogelijkheid om officiële documenten en formulieren rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen.

Digitale handtekeningen die worden geplaatst met Esigneren zijn rechtsgeldige geavanceerde digitale handtekeningen volgens de richtlijnen van de Europese elDAS verordening.

Makkelijk, snel en rechtsgeldig

  • Voor officiële documenten, opdrachten, contracten, offertes, aanvraagformulieren, serviceabonnementen, e–mandaten e.d.
  • Efficiënt per e-mail de documenten rechtsgeldig laten invullen en ondertekenen via de mobiele telefoon, tablet of computer
  • Esigneren zorgt ervoor dat klanten sneller ondertekenen ! waarna u en uw klant automatisch het rechtsgeldige getekende document in de mailbox ontvangen
  • Sneller werken, nooit meer printen of scannen en géén portokosten (Postzegel kost € 0,83 en Aangetekende post € 8,45)

 

Voor een EFI Esigneren licentie gelden éénmalige bundelprijzen bij maandelijks of jaarlijks gebruik. De Esigneren bundelprijzen beginnen vanaf 49 cent per document. De gebruikskosten voor Esigneren zijn laag omdat er geen aantallen handtekeningen worden geteld maar het aantal digitale documenten ongeacht het aantal geplaatste handtekeningen.

Esigneren proefversie

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten en formulieren per e-mail rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen dan is Esigneren een ideale voordelige oplossing.

Vul uw bedrijfsgegevens in via AANMELDEN en u ontvangt de Esigneren proefversie geheel kosteloos voor 5 documenten rechtsgeldig digitaal ondertekenen per e-mail.