Licentie prijzen

MEEST GEKOZEN
  • E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T – SOFTWARE

  • 22maandlicentie
  •  

    • Cloud based programma voor facturatie & incasso
    • + Perfect automatisch debiteurenbeheer
    • – Bedrijfsklaar in eigen huisstijl en bedrijfslogo
    • – Voor digitale facturen, abonnementen en incasso’s
    • – Verstuurt automatisch facturen en abonnementen
    • – Perfect geautomatiseerd debiteurenbeheer
    • – Verstuurt automatische Herinneringen met iDeal
    • – Betalingen automatisch verwerkt in de boekhouding
    • – Alle belastingtarieven, Assurantie en BTW aangifte(n)
    • – Betaalopties: iDeal, Mollie SEPA Incasso, Incassobatch
    • – Boekhouding, Rubrieken, Inkomende facturen, CRM
    • – Rapportages: Klanten, Omzet, Producten, Diensten
    • – Urenregistratie en Projecten, Offertes en Contracten
    • – Indexatie-knop, inscannen bonnetjes en rekeningen
    • – Online klantenportaal met alle facturen en klantdata
    • – Koppelingen met KvK, BTW nummers, Postcode check
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: extra programmagebruikers | 24/7 helpdesk
    • – Additioneel: incasso uitbesteden € 0,25 | iDEAL € 0,29
    • – Uitgaande digitale factuur € 0,12 | Herinnering kosteloos
    • – Tarieven exclusief BTW

  • E F I – F A C T U R A T I E – P R O – SOFTWARE

  • 38maandlicentie
  •  

    • Gelijk aan E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T
    • + Met extra mogelijkheden:
    • – Platform bedrijfsaccount voor max 3 administraties
    • – Voor aparte administratie(s), huisstijl en boekhouding
    • – Perfect geautomatiseerd debiteurenbeheer
    • – CRM, Boekhouding, Bankboek, Balans, Winst & Verlies
    • – Rubrieken, Ouderdomsanalyse, Bankzaken
    • – Inclusief Engelse factuurteksten en vreemde valuta
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: extra programmagebruikers | 24/7 helpdesk
    • – Tarief exclusief BTW

RECHTSGELDIGE DOCUMENTEN PER EMAIL
  • D I G I T A L E – P O S T – E S I G N E R E N – SOFTWARE

  • 8maandlicentie, onbeperkt
  •  

    • – Cloud based programma digitale ondertekening
    • – Werkt overal op elk apparaat en zonder installatie
    • – Klanten kunnen volledig rechtsgeldig ondertekenen
    • – Onbeperkt aantal documenten, géén beperking
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen, géén beperking
    • – Meerdere ondertekenaars zijn mogelijk
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Inclusief incassosjabloon voor mandaten
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – 1 programmagebruiker | Per extra gebruiker € 5,00
    • – Tarief exclusief BTW

RECHTSGELDIGE DIGITALE WEBFORMULIEREN
  • DIGITALE – W E B F O R M U L I E R E N – SOFTWARE

  • 7,50vanaf prijs per maand
  •  

    • – Web (aanvraag)formulieren digitaal laten invullen
    • – Cloud based programma digitale ondertekening
    • – Werkt overal op elk apparaat en zonder installatie
    • – Klanten kunnen volledig rechtsgeldig ondertekenen
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Administratie efficiency en enorme tijdsbesparing
    • – De laagste bundelprijzen, géén tellingen of credits
    • – Support en levering van de Api Esigneren koppeling
    • – Additioneel: automatisch facturen, incasso’s koppelen
    • – Tarief exclusief BTW

Perfect automatisch debiteurenbeheer

EFI debiteurenbeheer software maakt het mogelijk om facturen, abonnementen en herinneringen volledig automatisch te versturen.

Vanaf uw eerste factuur tot de laatste aanmaning. EFI herinnert uw debiteuren op efficiënte wijze aan de openstaande facturen. Dit zorgt voor een duidelijk betaalproces en een beter betaalgedrag van uw klanten. Hierdoor heeft u meer tijd over voor andere belangrijke zaken en géén rompslomp meer!

Eigen huisstijl = Meer klantenbinding

EFI Facturatie gebruikers ervaren de beste klantenbinding door verzending van digitale facturen, abonnementen en offertes in de eigen huisstijl met bedrijfslogo. De onderneming komt hierdoor regelmatiger onder de aandacht én klantbetalingen worden sneller ontvangen.

Overstapservice – Conversie

Wij helpen uw bedrijf graag bij de overstap naar het EFI Facturatie programma en zorgen ervoor dat CRM en actuele financiële administratie keurig worden overgezet. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data.

 

Ook uw EFI Facturatie proefversie wordt door ons compleet ingericht met de bedrijfsgegevens, facturen, incasso´s en abonnementen in uw huisstijl met logo.

 

Neem contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen regelen.

Digitale handtekening met ESIGNEREN

Een digitale handtekening wordt inmiddels breed geaccepteerd. Online documenten rechtsgeldig laten ondertekenen is niet alleen veel efficiënter maar ook vaak verplicht geworden.

Met ESIGNEREN per e–mail worden de documenten, aanvraagformulieren en machtigingen door klanten eenvoudig snel rechtsgeldig ondertekend.

 

Elektronisch ondertekenen ondersteunt niet alleen het thuiswerken maar bespaart ook kosten, versnelt bedrijfsprocessen en verhoogt productiviteit. Esigneren is bovendien rechtsgeldig volgens richtlijnen van de Europese eIDAS verordening voor geavanceerde elektronische handtekeningen.

ESIGNEREN is rechtsgeldig

Met de ESIGNEREN per e–mail applicatie biedt u klanten de mogelijkheid om officiële documenten en machtigingen geheel rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen.

 

ESIGNEREN is flexibel opgezet zodat het past in elke organisatie. Upload het document en laat het per e-mail onderteken door één of meerdere ondertekenaars. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer. Esigneren voordelen:

 

Rechtsgeldig laten ondertekenen via mobiele telefoon of computer

Onbeperkt aantal documenten en handtekeningen

Géén beperkingen of onduidelijke credits

✅ Nooit meer printen of scannen en géén portokosten

ESIGNEREN 30 dagen uitproberen?

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen dan is ESIGNEREN een ideale voordelige oplossing. Vul uw bedrijfsgegevens in via AANMELDEN en ontvang een GRATIS proefversie voor 30 dagen rechtsgeldig digitaal laten ondertekenen.

 

Start nu met digitaal signeren en sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.