Prijzen

Eén totaaloplossing voor het financiële bedrijfsproces
MEEST GEKOZEN
  • E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T

  • 21/pm
    • G r a t i s  extra programmagebruikers
    • A u t o m a t i s c h  factureren – incasseren – administreren
    • A u t o m a t i s c h e  betalingsherinneringen – verwerking

     

    • – Direct bedrijfsklaar in uw eigen huisstijl en logo
    • – Digitale (periodieke) facturen en abonnementen
    • – Automatische facturatie én betalingsverwerking
    • – Automatische workflow klanten–debiteurenbeheer
    • – Automatische Herinneringen met iDeal betaallink
    • – Inkomende facturen, Bonnetjes scannen inboeken App
    • – Alle belastingtarieven aanwezig en BTW aangifte
    • – Betaalopties: iDeal, Mollie SEPA Incasso, Incassobatch
    • M O D U L E S
    • – Urenregistratie & Projecten
    •    *tijdregistratie stopwatch, uitgebreide data–tijdfactuur
    • – Offertes & Contracten
    •    *e-factuur na digitale klantakkoord
    • R A P P O R T A G E S
    • – CRM, Boekhouding, Klanten, Omzet, Producten, Diensten
    • – Inkomende facturen, Urenregistraties, Offertes, Contracten
    • I N C L U S I E F
    • – Klantportaal met facturen overzicht en klantdata
    • – Koppelingen met KvK, BTW nummers, Postcode check
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: programmagebruikers, dataopslag, helpdesk
    • L A G E  T A R I E V E N
    • – Betalen naar gebruik: uitgaande e–factuur € 0,11
    • – Factuur en Abonnement laten incasseren: € 0,25
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling
    • – Probeer 30 dagen gratis EFI

  • E F I – F A C T U R A T I E – P R O

  • 37/pm
    • Gelijk aan E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T
    • +  Platform voor 3 bedrijfsadministraties
    • +  Extra uitbreidingen

     

    • – Platform account voor meerdere bedrijfsadministraties
    • – Automatische facturatie én betalingsverwerking
    • – Automatische workflow klanten–debiteurenbeheer
    • – CRM, Boekhouding, Bankboek, Balans, Winst & Verlies
    • – Rubrieken, Ouderdomsanalyse, Bankzaken
    • – Engelse tekst opties facturen, herinneringen, offertes
    • – Vreemde valuta mogelijkheden facturen en offertes
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: programmagebruikers, dataopslag, helpdesk
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling
    • – Probeer 30 dagen gratis EFI

RECHTSGELDIGE DOCUMENTEN PER EMAIL
  • D I G I T A L E – P O S T – M E T – E S I G N E R E N – E M A I L

  • 8/pm
    • – Documenten rechtsgeldig laten ondertekenen
    • Onbeperkt aantal documenten, géén beperkingen
    • Onbeperkt aantal handtekeningen, géén credits
    • – Meerdere ondertekenaars zijn mogelijk
    • – Inclusief incassosjabloon voor mandaten
    • – Werkt overal op elk apparaat en zonder installatie
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Herkenbaarheid door uw eigen huisstijl en logo
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – 1 programmagebruiker; extra gebruiker € 5,– p.m.
    • – Tarief exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling
    • – Probeer 60 dagen gratis Esigneren

RECHTSGELDIGE DIGITALE WEBFORMULIEREN
  • W E B F O R M U L I E R E N – M E T – E S I G N E R E N – A P I

  • 16/pm
    • – Met de ESIGNEREN–API gekoppeld aan uw bedrijfswebsite worden Webformulieren door klanten eenvoudig ingevuld en geheel rechtsgeldig ondertekend.
    • – Betalingen en financiële handelingen kunnen door het EFI programma worden uitgevoerd. Maximale efficiency door geautomatiseerde data invoer en een direct klaarstaande factuur waardoor het incassotraject wordt geactiveerd.
    • – 25 rechtsgeldige Webformulieren: € 16,– per maand
    • – 50 rechtsgeldige Webformulieren: € 29,– per maand
    • – Support & levering ESIGNEREN–API koppeling € 275,–
    • – Op basis van jaarcontract en betaling – Tarieven exclusief BTW

Bespaar op tijd en kosten

Het EFI programma biedt efficiëntie & flexibiliteit voor het uitvoeren van financiële administraties, facturatie– en incassoprocessen:

 

✅ Geautomatiseerde digitale facturen, abonnementen, offertes

✅ Automatische workflow voor uw debiteurenbeheer én betalingen

✅ Inclusief urenregistratie, contracten, rapportages, boekhouding

✅ Kosteloos: extra programmagebruikers, dataopslag en support

Eigen huisstijl = Meer klantenbinding

EFI gebruikers ervaren een prima klantenbinding door het verzenden van digitale facturen, abonnementen, incasso’s en offertes geheel in eigen huisstijl met logo. De onderneming komt hierdoor regelmatiger onder de aandacht en klantbetalingen worden sneller ontvangen.

Overstapservice – Conversie

Wij helpen uw bedrijf graag bij de overstap naar het EFI programma en zorgen ervoor dat CRM en actuele financiële administratie keurig worden overgezet. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data.

 

Ook uw EFI proefversie wordt door ons compleet ingericht met de bedrijfsgegevens, facturen, incasso´s en abonnementen in uw huisstijl met logo.

 

Neem contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen regelen.

Digitalisering van uw post met ESIGNEREN

Een digitale handtekening wordt inmiddels breed geaccepteerd. Nu is online documenten rechtsgeldig laten ondertekenen niet alleen veel efficiënter maar vaak ook verplicht geworden.

Met ESIGNEREN per e–mail worden documenten, aanvraagformulieren en machtigingen door klanten eenvoudig en snel rechtsgeldig ondertekend.

ESIGNEREN is het software platform met als doel het gemakkelijk laten ondertekenen van documenten en contracten op een rechtsgeldige wijze volgens richtlijnen van de Europese eIDAS verordening voor geavanceerde elektronische handtekeningen. Start nu met digitaal signeren en sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.

ESIGNEREN per e–mail

Met de ESIGNEREN per e–mail applicatie biedt u klanten de mogelijkheid om officiële documenten en machtigingen geheel rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer. Klanten ontvangen een persoonlijke uitnodiging via het ESIGNEREN per e–mail programma. Probeer 60 dagen gratis Esigneren!

 

ESIGNEREN is flexibel opgezet zodat het past in elke organisatie. Upload het Word of PDF bestand en laat het onderteken door één of meerdere ondertekenaars per e-mail.

 

✅ Per e–mail documenten rechtsgeldig laten ondertekenen via mobiele telefoon, tablet of computer

✅ Voor een onbeperkt aantal documenten en handtekeningen, géén beperkingen of credits

✅ Nooit meer printen of scannen en géén portokosten

(een postzegel kost € 0,83 en aangetekende post € 8,45)

ESIGNEREN 60 dagen uitproberen?

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen dan is ESIGNEREN een ideale voordelige oplossing. Vul uw bedrijfsgegevens in via AANMELDEN en ontvang een GRATIS proefversie voor 60 dagen rechtsgeldig digitaal laten ondertekenen.

 

Start nu met digitaal signeren en sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.