Prijzen

Eén totaaloplossing voor het financiële bedrijfsproces
MEEST GEKOZEN
  • E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T

  • 21/pm
    • G r a t i s  extra programmagebruikers
    • A u t o m a t i s c h  factureren – incasseren – administreren
    • A u t o m a t i s c h e  betalingsherinneringen – verwerking

     

    • – Direct bedrijfsklaar in uw eigen huisstijl met logo
    • – Digitale (periodieke) facturen en abonnementen
    • – Automatische facturatie- en betalingsverwerking
    • – Automatisch klanten–debiteurenbeheer en betalingen
    • – Automatische Herinneringen met iDeal betaallink
    • – Inkomende facturen, Bonnetjes scannen inboeken App
    • – Alle belastingtarieven aanwezig en BTW aangifte
    • – Betaalopties: iDeal, Mollie SEPA Incasso, Incassobatch
    • M O D U L E S
    • – Urenregistratie & Projecten
    •    *tijdregistratie stopwatch, uitgebreide data–tijdfactuur
    • – Offertes & Contracten
    •    *e-factuur na digitale klantakkoord
    • R A P P O R T A G E S
    • – CRM, Boekhouding, Klanten, Omzet, Producten, Diensten
    • – Inkomende facturen, Urenregistraties, Offertes, Contracten
    • I N C L U S I E F
    • – Klantportaal met facturen overzicht en klantdata
    • – Koppelingen met KvK, BTW nummers, Postcode check
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: programmagebruikers, dataopslag, helpdesk
    • L A G E  T A R I E V E N
    • – Betalen naar gebruik: uitgaande e-factuur € 0,11
    • – Factuur en Abonnement laten incasseren: € 0,25
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

  • E F I – F A C T U R A T I E – P R O

  • 37/pm
    • Gelijk aan E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T
    • +  Platform voor 3 bedrijfsadministraties
    • +  Extra uitbreidingen

     

    • – Platform account voor meerdere bedrijfsadministraties
    • – CRM, Boekhouding, Bankboek, Balans, Winst & Verlies
    • – Rubrieken, Ouderdomsanalyse, Bankzaken
    • – Engelse tekst opties facturen, herinneringen, offertes
    • – Vreemde valuta mogelijkheden facturen en offertes
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: programmagebruikers, dataopslag, helpdesk
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

RECHTSGELDIGE DOCUMENTEN PER EMAIL
  • E S I G N E R E N – E M A I L

  • 8/pm
    • – Per e-mail rechtsgeldig laten invullen en ondertekenen
    • – Onbeperkt aantal documenten en sjablonen
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen, fair use prijs
    • – Meerdere ondertekenaars mogelijkheid
    • – Inclusief incassosjabloon voor e-mandaten
    • – Werkt overal op elk apparaat en zonder installatie
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Herkenbaarheid door uw eigen huisstijl en logo
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – 1 programmagebruiker; extra gebruiker € 5,– p.m.
    • – Tarief exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

RECHTSGELDIGE DIGITALE WEBFORMULIEREN
  • E S I G N E R E N – A P I – W E B F O R M U L I E R E N

  • 16/pm
    • – 1 jaar:   25 documenten per maand €   16,–  (= 64 cent)
    • – 1 jaar:   50 documenten per maand €   29,–  (= 58 cent)
    • – 1 jaar: 100 documenten per maand €   55,–  (= 55 cent)
    • – 1 jaar: 200 documenten per maand € 104,–  (= 52 cent)
    • – 1 jaar: 500 documenten per maand € 245,–  (= 49 cent)
    • – Levering & support ESIGNEREN–API koppeling € 275,–
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen en ondertekenaars
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Herkenbaarheid door uw eigen huisstijl en logo
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – Op basis van jaarbetaling – Tarieven exclusief BTW

Bespaar op tijd en kosten

Het EFI programma biedt efficiëntie & flexibiliteit voor het uitvoeren van financiële administraties, facturatie- en incassoprocessen:

 

✅ Volledig geautomatiseerde (periodieke) e-facturen en abonnementen

✅ Volledig geautomatiseerd klanten–debiteurenbeheer en betalingen

✅ Inclusief urenregistratie, offertes, rapportages en boekhouding

✅ Extra programmagebruikers, dataopslag en support zijn kosteloos

Eigen huisstijl = Meer klantenbinding

EFI gebruikers ervaren een prima klantenbinding door het verzenden van digitale facturen, abonnementen, incasso’s en offertes geheel in eigen huisstijl met logo. De onderneming komt hierdoor regelmatiger onder de aandacht en klantbetalingen worden sneller ontvangen.

Overstapservice

Wij helpen uw bedrijf graag bij de overstap naar het EFI programma en zorgen ervoor dat uw financiële administratie, abonnementen, facturen en incasso’s keurig worden overgezet. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data.

 

Ook uw EFI proefversie wordt door ons compleet ingericht met de bedrijfsgegevens, facturen, incasso´s en abonnementen in uw huisstijl met logo.

 

Neem contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen regelen.

ESIGNEREN

Een digitale handtekening wordt inmiddels breed geaccepteerd. Nu is online documenten ondertekenen niet alleen veel efficiënter maar vaak ook verplicht geworden. Met ESIGNEREN per e-mail wordt gemakkelijk ieder document en aanvraagformulier* geheel rechtsgeldig ondertekend.

 

*Webformulieren en Web-aanvraagformulieren kunnen door klanten – rechtsgeldig digitaal – worden ondertekend met gebruik van onze ESIGNEREN–API gekoppeld aan uw bedrijfswebsite.

 

ESIGNEREN is het software platform met als doel het eenvoudig laten ondertekenen van documenten en contracten op een rechtsgeldige wijze volgens richtlijnen van de Europese eIDAS verordening voor geavanceerde elektronische handtekeningen.

ESIGNEREN–EMAIL

Met de ESIGNEREN per e-mail applicatie biedt u klanten de mogelijkheid om officiële documenten en formulieren geheel rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer.

 

✅ Voor een onbeperkt aantal documenten en handtekeningen op basis van fair use

✅ Per e-mail rechtsgeldig documenten laten ondertekenen via de mobiele telefoon, tablet of computer

✅ ESIGNEREN per e-mail zorgt ervoor dat klanten gemakkelijker en sneller ondertekenen

✅ Voortaan efficiënter werken, nooit meer printen of scannen en géén portokosten (een postzegel kost € 0,83 en aangetekende post € 8,45)

ESIGNEREN–API

Met gebruik van de ESIGNEREN–API gekoppeld aan uw bedrijfswebsite kunnen Webformulieren door klanten eenvoudig en snel worden ingevuld en ondertekend. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer. U en uw klant ontvangen automatisch het door ESIGNEREN geverifieerde rechtsgeldige formulier in de mailbox.

 

Voorkom handmatige data invoer en gebruik de ESIGNEREN–API koppeling voor uw Webformulieren. Minder kans op fouten, minder handelingen en daardoor sneller.

 

Het ESIGNEREN programma koppelen aan uw EFI FACTURATIE programma is uiterst efficiënt en geeft aanzienlijke administratietijd besparingen doordat er géén handen meer aan te pas komen. Na ontvangst van het ingevulde en ondertekende Webformulier worden alle administratieve handelingen geheel automatisch door het EFI FACTURATIE programma uitgevoerd. Maximale efficiency door geautomatiseerde data invoer en een direct klaarstaande factuur waardoor het incassotraject wordt geactiveerd.

 

De ESIGNEREN–API bundelprijzen zijn de laagste in de markt omdat er geen aantallen handtekeningen worden geteld maar het aantal digitale documenten ongeacht het aantal geplaatste handtekeningen.

ESIGNEREN gratis uitproberen?

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten en formulieren rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen dan is ESIGNEREN een ideale en voordelige oplossing.

Vul uw bedrijfsgegevens in via AANMELDEN en ontvang een gratis proefversie voor 5 documenten rechtsgeldig digitaal ondertekenen.