Prijzen

Eén totaaloplossing voor het financiële bedrijfsproces
MEEST GEKOZEN
  • E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T

  • 20/pm
    • G r a t i s  extra gebruikers
    • A u t o m a t i s c h  factureren & incasseren
    • A u t o m a t i s c h  betalingsherinneringen

     

    • – Direct bedrijfsklaar in de eigen huisstijl met logo
    • – Digitale facturen en abonnementen met PDF en UBL
    • – Automatische verwerking van betalingen en incasso’s
    • – Geautomatiseerd klanten–debiteurenbeheer
    • – Herinneringsfacturen met opvallende iDeal betaallink
    • – Herinneringsfacturen geautomatiseerd en kosteloos
    • – Inkomende facturen, Bonnetjes scannen inboeken App
    • – Alle belastingtarieven aanwezig, BTW en Ab–aangifte
    • – Betaalopties: iDeal, Mollie Incasso, Bank Incassobatch
    • M O D U L E S
    • – Urenregistratie en Projecten module
    •    *tijdregistratie stopwatch, transparante data–tijdfactuur
    • – Offerte en Contract module
    •    *automatische factuur na digitaal klantakkoord
    • R A P P O R T A G E S
    • – CRM, Boekhouding, Klanten, Omzet, Producten, Diensten
    • – Inkomende facturen, Urenregistratie, Offertes, Contracten
    • I N C L U S I E F
    • – Klantportaal met facturen overzicht en klantdata
    • – Koppelingen met KvK, BTW nummers, Postcode check
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkte dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis programmagebruikers, Dataopslag, Helpdesk
    • L A G E  T A R I E V E N
    • – Betalen naar gebruik: uitgaande e-factuur € 0,10
    • – Debiteurenbeheer met Herinneringen zijn kosteloos
    • – Factuur en Abonnement laten incasseren: € 0,25
    • – Tarieven exclusief BTW

  • E F I – F A C T U R A T I E – P R O

  • 35/pm
    • Gelijk aan E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T
    • +  Platform voor meerdere administraties
    • +  Extra uitbreidingen

     

    • – Platform account voor meerdere bedrijfsadministraties
    • – CRM, Boekhouding, Bankboek, Balans, Winst & Verlies
    • – Rubrieken, Ouderdomsanalyse, Bankzaken
    • – Engelse teksten voor factuur, herinnering en offertes
    • – Vreemde valuta mogelijkheid voor facturen en offertes
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkte dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis programmagebruikers, Dataopslag, Helpdesk

MEEST GEKOZEN
  • E S I G N E R E N – E M A I L

  • 8/pm
    • – Rechtsgeldig ondertekenen en identificeren
    • – Onbeperkt aantal documenten
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen
    • – Transactiebon ontvangst na rechtsgeldige transactie
    • – 1 gebruiker, extra gebruiker € 5,– per maand
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland

DIGITALE WEBFORMULIEREN
  • E S I G N E R E N – A P I

  • 16/pm
    • – 25 documenten per maand verzenden: € 16,–
    • – 50 documenten per maand verzenden: € 29,–
    • – 100 documenten per maand verzenden: € 55,–
    • – 200 documenten per maand verzenden: € 104,–
    • – Esigneren API–koppelingen & Ondersteuning
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland

Bedrijfskosten besparen

Bespaar op bedrijfskosten. EFI biedt bijzonder complete financiële applicaties voor bedrijfsadministraties met efficiënt geautomatiseerde processen:

 

✅ Voor digitale facturen, abonnementen en incasso’s in eigen huisstijl

✅ Met volledig geautomatiseerd klanten–debiteurenbeheer

✅ Gratis programmagebruikers, dataopslag en Helpdesk

Kostprijs ‘all in’ bij 500 maandfacturen slechts 14 cent per factuur

✅ Betalingen laten incasseren voor 25 cent per incasso

Klantenbinding

EFI gebruikers hebben de beste klantenbinding. Een goede klantenbinding wordt bereikt door gepersonaliseerde verzending van uw digitale facturen, abonnementen, incasso’s, contracten en offertes in eigen huisstijl met logo. Klantbetalingen worden hierdoor sneller ontvangen en uw onderneming komt regelmatiger onder de aandacht.

Overstapservice

Wij helpen uw bedrijf graag bij de overstap naar het EFI programma en zorgen ervoor dat uw financiële administratie, abonnementen, facturen en incasso’s keurig worden overgezet. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data.

 

Ook uw EFI proefversie wordt door ons ingericht met de bedrijfsgegevens, facturen, incasso´s en abonnementen in uw huisstijl met logo.

Neem contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen regelen.

ESIGNEREN–EMAIL is snel en rechtsgeldig

Met de ESIGNEREN–EMAIL applicatie biedt u klanten de mogelijkheid om officiële documenten en formulieren rechtsgeldig digitaal te laten ondertekenen. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer.

 

Digitale handtekeningen die worden geplaatst met het ESIGNEREN–EMAIL programma zijn rechtsgeldige geavanceerde elektronische handtekeningen volgens de richtlijnen van de Europese eIDAS verordening.

 

✅ Voor officiële documenten, opdrachten, contracten, offertes, aanvraagformulieren, serviceabonnementen, e–mandaten

✅ Formulieren rechtsgeldig digitaal laten ondertekenen via de mobiele telefoon, tablet of computer

✅ Esigneren zorgt ervoor dat klanten sneller ondertekenen, waarna u en uw klant automatisch het geverifieerde rechtsgeldige document in de mailbox ontvangen

✅ Voortaan sneller werken, nooit meer printen of scannen en géén portokosten (een postzegel kost € 0,83 en aangetekende post € 8,45)

Webformulieren met ESIGNEREN–API

Met gebruik van ESIGNEREN–API voor uw bedrijfswebsite kunnen webformulieren door klanten eenvoudig worden ingevuld en ondertekend.

Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer.

U en uw klant ontvangen automatisch het door Esigneren geverifieerde rechtsgeldige formulier in de mailbox.

 

De website optie ESIGNEREN–API gekoppeld aan het EFI programma, is uiterst efficiënt en geeft aanzienlijke administratietijd besparingen doordat er géén handen meer aan te pas komen!

Na ontvangst van het ingevulde en ondertekende webformulier worden alle administratieve handelingen automatisch door het EFI programma uitgevoerd. Maximale efficiency door geautomatiseerde data invoer en een direct klaarstaande e-factuur waardoor het incassotraject wordt geactiveerd.

De ESIGNEREN–API bundelprijzen zijn de laagste in de markt omdat er geen aantallen handtekeningen worden geteld maar het aantal digitale documenten ongeacht het aantal geplaatste handtekeningen.

Proefversie in uw huisstijl gratis uitproberen?

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten en formulieren per e-mail rechtsgeldig digitaal te laten ondertekenen dan is ESIGNEREN–EMAIL een ideale en voordelige oplossing.

Vul uw bedrijfsgegevens in via AANMELDEN en u ontvangt een gratis proefversie voor 5 documenten rechtsgeldig digitaal ondertekenen.