Prijzen

Eén totaaloplossing voor het financiële bedrijfsproces
MEEST GEKOZEN
  • E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T

  • 20/pm
    • G r a t i s  extra gebruikers
    • A u t o m a t i s c h  factureren & incasseren
    • A u t o m a t i s c h  betalingsherinneringen

     

    • – Direct bedrijfsklaar in de eigen huisstijl met logo
    • – Digitale facturen en abonnementen met PDF en UBL
    • – Automatische verwerking van betalingen en incasso’s
    • – Geautomatiseerd klanten–debiteurenbeheer
    • – Herinneringsfacturen met opvallende iDeal betaallink
    • – Herinneringsfacturen geautomatiseerd en kosteloos
    • – Inkomende facturen, Bonnetjes scannen inboeken App
    • – Alle belastingtarieven aanwezig, BTW en Ab–aangifte
    • – Betaalopties: iDeal, Mollie Incasso, Bank Incassobatch
    • M O D U L E S
    • – Urenregistratie en Projecten module
    •    *tijdregistratie stopwatch, transparante data–tijdfactuur
    • – Offerte en Contract module
    •    *automatische factuur na digitaal klantakkoord
    • R A P P O R T A G E S
    • – CRM, Boekhouding, Klanten, Omzet, Producten, Diensten
    • – Inkomende facturen, Urenregistratie, Offertes, Contracten
    • I N C L U S I E F
    • – Klantportaal met facturen overzicht en klantdata
    • – Koppelingen met KvK, BTW nummers, Postcode check
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkte dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis programmagebruikers, Dataopslag, Helpdesk
    • L A G E  T A R I E V E N
    • – Betalen naar gebruik: uitgaande e-factuur € 0,10
    • – Debiteurenbeheer met Herinneringen zijn kosteloos
    • – Factuur en Abonnement laten incasseren: € 0,25
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

  • E F I – F A C T U R A T I E – P R O

  • 35/pm
    • Gelijk aan E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T
    • +  Platform voor meerdere administraties
    • +  Extra uitbreidingen

     

    • – Platform account voor meerdere bedrijfsadministraties
    • – CRM, Boekhouding, Bankboek, Balans, Winst & Verlies
    • – Rubrieken, Ouderdomsanalyse, Bankzaken
    • – Engelse teksten voor factuur, herinnering en offertes
    • – Vreemde valuta mogelijkheid voor facturen en offertes
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkte dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis programmagebruikers, Dataopslag, Helpdesk
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

RECHTSGELDIGE DOCUMENTEN PER EMAIL
  • E S I G N E R E N – E M A I L

  • 8/pm
    • – Rechtsgeldig digitaal laten invullen en ondertekenen
    • – Onbeperkt aantal documenten en sjablonen
    • – Inclusief incassosjabloon voor e-mandaten
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen
    • – Meerdere ondertekenaars mogelijkheid
    • – Werkt overal op elk apparaat en zonder installatie
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Herkenbaarheid door uw eigen huisstijl en logo
    • – 1 programmagebruiker; extra gebruiker € 5,– p.m.
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – Jaarbetaling 10% korting – Tarieven exclusief BTW

RECHTSGELDIGE DIGITALE WEBFORMULIEREN
  • E S I G N E R E N – A P I – W E B F O R M U L I E R E N

  • 16/pm
    • – 1 jaar:   25 documenten per maand €   16,–  (= 64 cent)
    • – 1 jaar:   50 documenten per maand €   29,–  (= 58 cent)
    • – 1 jaar: 100 documenten per maand €   55,–  (= 55 cent)
    • – 1 jaar: 200 documenten per maand € 104,–  (= 52 cent)
    • – 1 jaar: 500 documenten per maand € 245,–  (= 49 cent)
    • – Levering en support van de ESIGNEREN–API koppeling
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen en ondertekenaars
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Herkenbaarheid door uw eigen huisstijl en logo
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – Op basis van jaarbetaling – Tarieven exclusief BTW

Bespaar op tijd en kosten

Het EFI programma biedt efficiëntie & flexibiliteit voor het uitvoeren van financiële administraties, facturatie- en incassoprocessen:

 

✅ Digitale facturen, abonnementen, incasso’s en offertes

✅ Volledig geautomatiseerd klanten–debiteurenbeheer

✅ Efficiency, tijdsbesparingen, lage facturatie–incassokosten

✅ Gratis extra programmagebruikers, dataopslag en support

Eigen huisstijl = Meer klantenbinding

EFI gebruikers ervaren een prima klantenbinding door verzending van digitale facturen, abonnementen, incasso’s en offertes in eigen huisstijl met het logo. De onderneming komt hierdoor regelmatig onder de aandacht en door eigen facturen worden klantbetalingen sneller ontvangen.

Overstapservice

Wij helpen uw bedrijf graag bij de overstap naar het EFI programma en zorgen ervoor dat uw financiële administratie, abonnementen, facturen en incasso’s keurig worden overgezet. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data.

 

Ook uw EFI proefversie wordt door ons ingericht met de bedrijfsgegevens, facturen, incasso´s en abonnementen in uw huisstijl met logo.

Neem contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen regelen.

ESIGNEREN

Een digitale handtekening wordt inmiddels breed geaccepteerd. Nu is online documenten ondertekenen niet alleen veel efficiënter maar vaak ook verplicht geworden. Met ESIGNEREN wordt gemakkelijk ieder pdf-document rechtsgeldig ondertekend.

 

ESIGNEREN is het software platform met als doel het eenvoudig laten ondertekenen van documenten en contracten op een rechtsgeldige wijze volgens richtlijnen van de Europese eIDAS verordening.

ESIGNEREN–EMAIL

Met de ESIGNEREN–EMAIL applicatie biedt u klanten de mogelijkheid om officiële documenten en formulieren geheel rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer.

 

Digitale handtekeningen die worden geplaatst met het ESIGNEREN programma zijn rechtsgeldige geavanceerde elektronische handtekeningen volgens de richtlijnen van de Europese eIDAS verordening.

 

  • Voor officiële documenten, formulieren, opdrachten, contracten, offertes, aanvraagformulieren, serviceabonnementen, e–mandaten
  • Rechtsgeldig digitaal laten invullen en ondertekenen via de mobiele telefoon, tablet of computer
  • U en uw klant ontvangen automatisch een transactiebon met audit trail voor het geverifieerde document in de mailbox
  • ESIGNEREN zorgt ervoor dat klanten gemakkelijker en sneller ondertekenen
  • Voortaan efficiënter werken, nooit meer printen of scannen en géén portokosten (een postzegel kost € 0,83 en aangetekende post € 8,45)

ESIGNEREN–API

Met gebruik van ESIGNEREN–API gekoppeld aan uw bedrijfswebsite kunnen Webformulieren door klanten eenvoudig worden ingevuld en ondertekend.

Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer.

U en uw klant ontvangen automatisch het door ESIGNEREN geverifieerde rechtsgeldige formulier in de mailbox.

 

Voorkom handmatige data invoer en gebruik onze automatische ESIGNEREN–API koppeling voor Webformulieren. Minder kans op fouten, minder handelingen en daardoor sneller.

 

Het ESIGNEREN programma koppelen aan uw EFI FACTURATIE programma is bijzonder efficiënt en geeft aanzienlijke administratietijd besparingen doordat er géén handen meer aan te pas komen. Na ontvangst van het ingevulde en ondertekende Webformulier worden alle administratieve handelingen automatisch door het EFI FACTURATIE programma uitgevoerd. Maximale efficiency door geautomatiseerde data invoer en een direct klaarstaande factuur waardoor het incassotraject wordt geactiveerd.

 

De ESIGNEREN–API bundelprijzen zijn de laagste in de markt omdat er geen aantallen handtekeningen worden geteld maar het aantal digitale documenten ongeacht het aantal geplaatste handtekeningen.

ESIGNEREN gratis uitproberen?

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten en formulieren rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen dan is ESIGNEREN een ideale en voordelige oplossing.

Vul uw bedrijfsgegevens in via AANMELDEN en ontvang een gratis proefversie voor 5 documenten rechtsgeldig digitaal ondertekenen.