Prijzen

Eén totaaloplossing voor het financiële bedrijfsproces
MEEST GEKOZEN
  • E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T

  • 21/pm
    • G r a t i s  extra programmagebruikers
    • A u t o m a t i s c h  factureren – incasseren – administreren
    • A u t o m a t i s c h e  betalingsherinneringen – verwerking

     

    • – Direct bedrijfsklaar in uw eigen huisstijl en logo
    • – Digitale (periodieke) facturen en abonnementen
    • – Automatische facturatie én betalingsverwerking
    • – Automatische workflow klanten–debiteurenbeheer
    • – Automatische Herinneringen met iDeal betaallink
    • – Inkomende facturen, Bonnetjes scannen inboeken App
    • – Alle belastingtarieven aanwezig en BTW aangifte
    • – Betaalopties: iDeal, Mollie SEPA Incasso, Incassobatch
    • M O D U L E S
    • – Urenregistratie & Projecten
    •    *tijdregistratie stopwatch, uitgebreide data–tijdfactuur
    • – Offertes & Contracten
    •    *e-factuur na digitale klantakkoord
    • R A P P O R T A G E S
    • – CRM, Boekhouding, Klanten, Omzet, Producten, Diensten
    • – Inkomende facturen, Urenregistraties, Offertes, Contracten
    • I N C L U S I E F
    • – Klantportaal met facturen overzicht en klantdata
    • – Koppelingen met KvK, BTW nummers, Postcode check
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: programmagebruikers, dataopslag, helpdesk
    • L A G E  T A R I E V E N
    • – Betalen naar gebruik: uitgaande e–factuur € 0,11
    • – Factuur en Abonnement laten incasseren: € 0,25
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

  • E F I – F A C T U R A T I E – P R O

  • 37/pm
    • Gelijk aan E F I – F A C T U R A T I E – C O M P L E E T
    • +  Platform voor 3 bedrijfsadministraties
    • +  Extra uitbreidingen

     

    • – Platform account voor meerdere bedrijfsadministraties
    • – Automatische facturatie én betalingsverwerking
    • – Automatische workflow klanten–debiteurenbeheer
    • – CRM, Boekhouding, Bankboek, Balans, Winst & Verlies
    • – Rubrieken, Ouderdomsanalyse, Bankzaken
    • – Engelse tekst opties facturen, herinneringen, offertes
    • – Vreemde valuta mogelijkheden facturen en offertes
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • Onbeperkt: dataopslag, klantenbeheer, docs, offertes
    • Gratis: programmagebruikers, dataopslag, helpdesk
    • – Tarieven exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

RECHTSGELDIGE DOCUMENTEN PER EMAIL
  • Uw-post-digitaliseren-met-E S I G N E R E N – E M A I L

  • 8/pm
    • – Per e–mail rechtsgeldig invullen en ondertekenen
    • – Onbeperkt aantal documenten en sjablonen
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen, ´fair use´ prijs
    • – Meerdere ondertekenaars mogelijkheid
    • – Inclusief incassosjabloon voor mandaten
    • – Werkt overal op elk apparaat en zonder installatie
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Herkenbaarheid door uw eigen huisstijl en logo
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – 1 programmagebruiker; extra gebruiker € 5,– p.m.
    • – Tarief exclusief BTW op basis van kwartaalbetaling

RECHTSGELDIGE DIGITALE WEBFORMULIEREN
  • Digitale-webformulieren-met-de-E S I G N E R E N – A P I

  • 16/pm
    • – 1 jaar:   25 documenten per maand €   16,–  (= 64 cent)
    • – 1 jaar:   50 documenten per maand €   29,–  (= 58 cent)
    • – 1 jaar: 100 documenten per maand €   55,–  (= 55 cent)
    • – 1 jaar: 200 documenten per maand € 104,–  (= 52 cent)
    • – 1 jaar: 500 documenten per maand € 245,–  (= 49 cent)
    • – Levering & support ESIGNEREN–API koppeling € 275,–
    • – Onbeperkt aantal handtekeningen en ondertekenaars
    • – U en de klant ontvangen het ondertekende document
    • – Dashboard met actueel statusoverzicht
    • – Transactiebon met audit trail geverifieerde transactie
    • – Herkenbaarheid door uw eigen huisstijl en logo
    • – 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland
    • – Op basis van jaarbetaling – Tarieven exclusief BTW

Bespaar op tijd en kosten

Het EFI programma biedt efficiëntie & flexibiliteit voor het uitvoeren van financiële administraties, facturatie– en incassoprocessen:

 

✅ Geautomatiseerde digitale facturen, abonnementen, offertes

✅ Automatische workflow voor debiteurenbeheer én betalingen

✅ Inclusief urenregistratie, contracten, rapportages, boekhouding

✅ Kosteloos: extra programmagebruikers, dataopslag en support

Eigen huisstijl = Meer klantenbinding

EFI gebruikers ervaren een prima klantenbinding door het verzenden van digitale facturen, abonnementen, incasso’s en offertes geheel in eigen huisstijl met logo. De onderneming komt hierdoor regelmatiger onder de aandacht en klantbetalingen worden sneller ontvangen.

Overstapservice – Conversie

Wij helpen uw bedrijf graag bij de overstap naar het EFI programma en zorgen ervoor dat CRM en actuele financiële administratie keurig worden overgezet. Zo kunt u direct zorgeloos aan de slag en verliest u geen data.

 

Ook uw EFI proefversie wordt door ons compleet ingericht met de bedrijfsgegevens, facturen, incasso´s en abonnementen in uw huisstijl met logo.

 

Neem contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen regelen.

Digitalisering van uw post met ESIGNEREN

Een digitale handtekening wordt inmiddels breed geaccepteerd. Nu is online documenten rechtsgeldig laten ondertekenen niet alleen veel efficiënter maar vaak ook verplicht geworden.

Met ESIGNEREN per e–mail worden documenten, aanvraagformulieren en machtigingen door klanten eenvoudig en snel rechtsgeldig ondertekend.

 

ESIGNEREN is het software platform met als doel het gemakkelijk laten ondertekenen van documenten en contracten op een rechtsgeldige wijze volgens richtlijnen van de Europese eIDAS verordening voor geavanceerde elektronische handtekeningen. Start nu met digitaal signeren en sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.

ESIGNEREN per e–mail applicatie

Met de ESIGNEREN per e–mail applicatie biedt u klanten de mogelijkheid om officiële documenten en machtigingen geheel rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer. Klanten ontvangen een persoonlijke uitnodiging via het ESIGNEREN per e–mail programma. 

 

✅ Per e–mail rechtsgeldig documenten ondertekenen via mobiele telefoon, tablet of computer

✅ Klanten kunnen gemakkelijk digitaal ondertekenen en dossiers worden efficiënt afgehandeld

✅ Nooit meer printen of scannen en géén portokosten (een postzegel kost € 0,83 en aangetekende post € 8,45)

ESIGNEREN–API: rechtsgeldige Webformulieren

Met gebruik van de ESIGNEREN–API gekoppeld aan uw bedrijfswebsite kunnen Webformulieren door klanten eenvoudig en snel worden ingevuld en ondertekend. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer. U en uw klant ontvangen automatisch het door ESIGNEREN geverifieerde rechtsgeldige formulier in de mailbox.

 

Voorkom handmatige data invoer en gebruik de ESIGNEREN–API koppeling voor uw Webformulieren. Minder kans op fouten, minder handelingen en daardoor sneller.

 

Het ESIGNEREN programma koppelen aan uw EFI FACTURATIE programma is uiterst efficiënt en geeft aanzienlijke administratietijd besparingen doordat er géén handen meer aan te pas komen. Na ontvangst van het ingevulde en ondertekende Webformulier worden alle administratieve handelingen geheel automatisch door het EFI FACTURATIE programma uitgevoerd. Maximale efficiency door geautomatiseerde data invoer en een direct klaarstaande factuur waardoor het incassotraject wordt geactiveerd.

 

De ESIGNEREN–API bundelprijzen zijn de laagste in de markt omdat er geen aantallen handtekeningen worden geteld maar het aantal digitale documenten ongeacht het aantal geplaatste handtekeningen.

ESIGNEREN gratis uitproberen?

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten rechtsgeldig digitaal te laten invullen en ondertekenen dan is ESIGNEREN een ideale voordelige oplossing. Vul uw bedrijfsgegevens in via AANMELDEN en ontvang een gratis proefversie voor 5 documenten rechtsgeldig digitaal ondertekenen.

 

Start nu met digitaal signeren en sluit je aan bij duizenden tevreden klanten die ons platform dagelijks gebruiken.