Esigneren

Rechtsgeldig digitaal ondertekenen per e-mail

Hoe werkt het?

1. Upload

Upload het document

2. Ontvanger

Voeg een ontvanger toe

3. Verstuur

Email het document

4. Signeer

Signeer het document

Met de ESIGNEREN–EMAIL applicatie biedt u klanten per e-mail de mogelijkheid om officiële documenten en formulieren rechtsgeldig digitaal te laten ondertekenen.

Upload het PDF document in het ESIGNEREN–EMAIL programma en plaats vervolgens de digitale handtekening(en) op de gewenste plek(ken) in het PDF document. Daarna verstuurt u het digitale document ter rechtsgeldige ondertekening en identificatie naar uw klant. Uw klant ondertekent het document eenvoudig via de mobiele telefoon, tablet of computer. U en uw klant ontvangen automatisch het geverifieerde rechtsgeldige document in de mailbox.

U kunt zelf opgeven hoeveel personen dienen te ondertekenen en in welke volgorde. Via uw mailbox kunt u zien welke contracten al zijn getekend of welke contracten nog openstaan, die vervolgens geheel automatisch bij uw relatie(s) worden herinnerd.

Rechtsgeldige elDAS verordening

Digitale handtekeningen die worden geplaatst met het ESIGNEREN–EMAIL programma zijn rechtsgeldige geavanceerde elektronische handtekeningen volgens de richtlijnen van de Europese eIDAS verordening (Electronic IDentification Authentication and trust Services). De rechtsgeldigheid volgens de eIDAS verordening voldoet aan artikel 3 van het Burgerlijk Wetboek.

 

Esigneren verbindingen en bestandsoverdrachten zijn optimaal beveiligd en versleuteld door moderne SSL/TLS encryptie. Deze encryptie garandeert de privacy van bestanden en handtekeningen. Esigneren data wordt opgeslagen in het ISO 27001 gecertificeerde klimaatneutrale datacenter EvoSwitch in Nederland, met het hoogste beveiligingsniveau voor hosting en 10 jaar dataopslag.

Geavanceerde digitale handtekening

Een groot voordeel van de geavanceerde digitale handtekening via het ESIGNEREN–EMAIL programma is dat deze op een laagdrempelige wijze kan worden toegepast op de meeste te ondertekenen documenten zonder hierbij afbreuk te doen aan de rechtsgeldigheid.
Hierbij kan de verzender van het document niet alleen zelf digitaal ondertekenen maar kan hij ook de klant en ondertekenaar onlosmakelijk verbinden met digitale gegevens, IP-adres, telefoonnummer of een bankrekening.
Daarnaast dient de handtekening en de bijbehorende gegevens beveiligd zijn tegen wijzigingen achteraf en te zijn versleuteld door SSL/TLS encryptie. Met het ESIGNEREN–EMAIL programma wordt het ondertekenproces en de verificatiebevestiging digitaal afgehandeld.

Digitale handtekeningen geplaatst met ESIGNEREN–EMAIL zijn net zo rechtsgeldig als een “papieren handtekening”.

Het ESIGNEREN–EMAIL programma verzamelt de juridische bewijslast. Zodra een document door de ondertekenaar is ondertekend komt er een verificatiestempel op voorzien van gegevens en het IP-adres van de computer. Verzender en ondertekenaar ontvangen direct per e-mail de Esigneren verificatiebevestiging waardoor het document rechtsgeldig is. Ieder getekend document is in het ESIGNEREN–EMAIL programma eenvoudig en overzichtelijk terug te vinden.

Duurzaam ondernemen

Het gebruik van ESIGNEREN–EMAIL is geheel papierloos en duurzaam.

Bij Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen draait het om de triple P benadering van Profit – People – Planet.

ESIGNEREN–EMAIL is snel en rechtsgeldig

Met de ESIGNEREN–EMAIL applicatie biedt u klanten de mogelijkheid om officiële documenten en formulieren rechtsgeldig digitaal te laten ondertekenen. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer.

 

✅ Voor officiële documenten, opdrachten, contracten, offertes, aanvraagformulieren, serviceabonnementen, e–mandaten

✅ Formulieren rechtsgeldig digitaal laten ondertekenen via de mobiele telefoon, tablet of computer

✅ Esigneren zorgt ervoor dat klanten sneller ondertekenen, waarna u en uw klant automatisch het geverifieerde rechtsgeldige document in de mailbox ontvangen

✅ Voortaan sneller werken, nooit meer printen of scannen en géén portokosten (een postzegel kost € 0,83 en aangetekende post € 8,45)

ESIGNEREN–EMAIL applicatie

DE ESIGNEREN–EMAIL applicatie voor het rechtsgeldig digitaal laten ondertekenen van officiële documenten en formulieren.

 

  • MAANDABONNEMENT € 8,–
  • Rechtsgeldig ondertekenen en identificeren
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Onbeperkt aantal handtekeningen
  • Transactiebon ontvangst na rechtsgeldige transactie
  • 1 gebruiker, extra gebruiker € 5,– per maand
  • 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland

Webformulieren met ESIGNEREN–API

Met gebruik van ESIGNEREN–API voor uw bedrijfswebsite kunnen webformulieren door klanten eenvoudig worden ingevuld en ondertekend.

Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer.

U en uw klant ontvangen automatisch het door Esigneren geverifieerde rechtsgeldige formulier in de mailbox.

 

De website optie ESIGNEREN–API gekoppeld aan het EFI programma, is uiterst efficiënt en geeft aanzienlijke administratietijd besparingen doordat er géén handen meer aan te pas komen!

Na ontvangst van het ingevulde en ondertekende webformulier worden alle administratieve handelingen automatisch door het EFI programma uitgevoerd. Maximale efficiency door geautomatiseerde data invoer en een direct klaarstaande e-factuur waardoor het incassotraject wordt geactiveerd.

Lage bundelprijzen ESIGNEREN–API

  • 25 documenten per maand verzenden: € 16,–
  • 50 documenten per maand verzenden: € 29,–
  • 100 documenten per maand verzenden: € 55,–
  • 200 documenten per maand verzenden: € 104,–
  • Esigneren API–koppelingen & Ondersteuning
  • 10 jaar optimaal beveiligde dataopslag in Nederland

 

De ESIGNEREN–API bundelprijzen zijn de laagste in de markt omdat er geen aantallen handtekeningen worden geteld maar het aantal digitale documenten ongeacht het aantal geplaatste handtekeningen.

Proefversie in uw huisstijl gratis uitproberen?

Wilt u direct aan de slag om belangrijke documenten en formulieren per e-mail rechtsgeldig digitaal te laten ondertekenen dan is ESIGNEREN–EMAIL een ideale en voordelige oplossing.

 

Vul uw bedrijfsgegevens in en u ontvangt een gratis proefversie voor 5 documenten rechtsgeldig digitaal ondertekenen.

Bedrijfsnaam

Uw naam

E-mail adres

Telefoonnummer